bara för att det är torsdag

Trots att jag kände mig riktigt irriterad i morse då det inte vart som jag hade planerat och tänkt så gick seminariet bra i alla fall! Hann göra lite skola innan också, men motivationen fanns inte riktigt till att hårdplugga. Jag får se till att göra det imorgon istället.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Min mor var här på middag, jag bjöd på älgstek, stekta rödbetor, wokgrönsaker, sås och rädisor.. självklart lite efterätt också, te och Ragnar-bullar. De bästa bullarna ever!

Kom på att jag inte har varit utanför min lägenhetsdörr idag, det närmaste "ute" jag har kommit mig idag var då jag hade balkongdörren öppen. Men fick höra att det har regnat och är massor halt ute, så det gjorde nog inget. Men jag saknar den friska luften. Imorgon ska jag ut på promenad! ..om inte annat så måste jag i alla fall ta mig till ica eller konsum för att handla imorgon. Har ju till och med köpt mig en ordentlig reflexväst! Då är det väl bast att använda den.

Jag har just gjort bort månaden lilla roliga också, räkningar.. Huh. Egentligen förstår jag inte varför det känns så jobbigt att lägga in dem på datorn och sedan godkänna. Men det tar som emot. Däremot är det skönt att ha det gjort i tid! Jag brukar göra det så fort jag har fått alla mina räkningar. Då är det gjort och man behöver inte tänka mer på dem.

Nu ska jag nog gå och lägga för att läsa lite. Kanske jag tar mig en te-kopp också..

 

 


Kommentera gärna!
Postat av: Handledar'n

Äh? Har du ätit rödbetor? Otippat... :)

2011-12-15 @ 21:21:15
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0