Confused little girl

Snart är jag på väg till jobbet igen. Sov till klockan 6 idag, hade egentligen bara tänkt sova till halv sex... Men jag behöver nog den den extra halvtimmen intför kvällens äventyr.

Igår efter jobbet gick jag helt i mina egna tankar, såg en som kom ut från en port och tänkte: "jag skyndar mig så hinner inte dörren stängas och jag måste ta fram nyckeln för att låsa upp". Dessvärre hann jag inte så jag fick låsa upp porten i alla fall. Då jag kommer in så tittar jag upp och ser mig omkring. Jag kände inte alls igen mig. Mitt trapphus ser inte ut såhär (om de inte har hunnit bygga en jävla massa under tiden jag har varit på jobbet). Hittade dock inte heller mitt namn på skylten längst ned där det står vilka som bor i den uppgången. Då insåg jag att jag hade gått in i fel port. Härligt, Ida. 5 poäng till dig...

Skämmigt värre. Nåja, jag hittade ju hem i alla fall, efter att ha insett mitt misstag. Det var gårdagens blunder.
Undra vad denna dag har att bjuda på? Jobbar ungefär samma tider idag..

Ikväll ska jag ut på sparta efter jobbet med Alice (polar hotell kommer aldrig finnas i min värld! .punkt.slut.). Hoppas man träffar lite kul folk! Men det brukar ju kallas "hemvändar-helgen". So, why not lixom?

Äh, nu är det bäst att jag göra mig klar för dagen.
Tjao, tjingeling.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0