denna eviga väntan...

Fick se att facit kommit ut på LM-räkningen jag gjorde igår, men inte fan var det rätt facit. Det kan jag sätta min högra hand på. Hoppas det kommer ut ett nytt snart... Spänningen är olidlig..

Ikväll blir det en lugn kväll som sagt. Min nacke är inte helt hundra än, om än den är bättre än vad den var  i morse.

Har hunnit ha seminariet idag. Gick väl bra antar jag, hon sa att vi skulle vara nöjda. Så då är det väl bara lyssna och ta till sig det då. Men jag blev faktiskt lite besviken. Vi hade fått en artikel att läsa och sammanfatta + ett fall vi skulle analysera + individuella uppgifter som vi skulle kunna muntligt till idag. Kom de individuella uppgifterna på seminaret? Svar: Nej. Fuck. Stressat upp mig över dem helt i onödan. Men jag antar väl att livet går vidare ändå. Om jag ska vara ärlig så gjorde det nog inget hur som helst, var ändå inte supertaggad att redovisa dem.



Idag är det dagen före imorgon. Då vet ni det goda vänner.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0