good night sweetheart

Jag har fått sån himla värk i min nacke, misstänker starkt att det är från den värsta vurpan i världshistorien som jag gjorde idag. Mindre praktiskt, inte graciöst på något sätt och helt onödigt.

Ikväll har jag varit ute på en riktigt härlig promenad. Gick ut vid 19 och var hemma igen cirka 20.30. Det är härligt ute.. dock hade det varit ännu bättre om det inte var så jäkla halt. Mer än en gång har en ny vurpa varit på gång!

Har läst lite krispsykologi ikväll. Men nu känner jag mig massor trött. Ska bara drick upp mitt te sedan blir det att gå och lägga sig för fröken Eklund. Hoppas på att min värk i nacken är borta imorgon då jag vaknar, men mest troligt kommer den väl att vara ännu värre...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0