idag + 3 dagar = UNDERBAR DAG

Inatt har jag sovit som en stock. Så gudomligt skönt! Det är bara synd att man alltid ska må som bäst och har lindat täcket runt sig på ett perfekt sätt och knölat till kudden perfekt till huvudformen så man ligger underbart skönt precis då klockan ringer. Längtar tills jag får en riktig riktig sovmorgon. Jag tror den kommer inträffa på fredag, då är jag nämligen ledig. Inget jobb och ingen skola (mitt jullov har nämligen börjat då, dock är det nog enda "säkra" dagen på hela mitt så kallade jullov. Den dagen ska jag ta vara på!).

Sitter och äter frukost i detta nu, har gjort min specialare till smörgås, as usual. Hårdbröd, salamiost, skinka, ost och äpple i tunna skivor och självklart min lilla te-kopp (hink(!!) enligt vissa!) till det. Kan väl inte bli annat än bra? -Nä, tänkte väl det.
Laddar för min kommande tenta. Here we go. Känner verkligen hur alla små glädje-substanser i mig dansar runt och gör att jag bli såååå exalterad att skriva denna tenta (egentligen tror jag att mina glädje-substanser har tagit jul lite tidigt, måntro om det är granen de dansar runt? Kanske bäst att få bukt med detta. Falska känslor är inte att leka med). Tentor är  väl det bästa med livet? -Ehm. Nae.
Äh. Skämt å sido.
Det ska hur som helst bli skönt att få det gjort och hoppas att det gick bra. Annars får jag väl göra den en gång till...


Efter tentan ska jag hem och ladda inför mitt seminarie imorgon. Halleluja i höjden. Livet leker.... hrmpf.. IroniTillTusen*

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0