It's a new day. Hello sunshine!

I natt hade jag en riktigt konstig dröm. Jag var ute på äventyr och skulle flyga hem en kväll. Mitt flyg skulle egentligen gå halv fem, men jag skulle istället få åka med ett flyg som skulle avgå halv åtta. Men hon som jag var med innan mitt flyg skulle gå tyckte att jag kunde åka med hennes flyg istället som skulle gå halv tio, och det gick jag med på. Men tyvärr fanns det inga extraplatser kvar på det flyget så jag fick inte flyga hem den kvällen och blev lämnad i sticket. Var tvungen att övernatta på ett vandrarhem för att flyga hem dagen efter istället. Mitt flyg skulle då gå halv tio på morgonen. Halv nio steg jag upp och åt frukost. Sedan hade jag tänkt ta en buss in till flygplatsen för att hinna till mitt flyg. Men då gick det inga bussar på en gång! Bussen som sedan kom och skulle köra till flygplatsen skulle inte hinna dit till halv tio då mitt flyg skulle avgå... Sedan vaknade jag.
Summan av kardemumman, jag blev lämnad på bussen. Jag hoppas innerligt att jag tog mig hem sedan, på något sätt...

Nu har jag i alla fall hunnit äta frukost. Sedavanliga frukosten, te och smörgås med skinka, ost, äpple och salamiost. Dock hade jag kanske inte så mycket annat att välja på eftersom jag verkligen måste handla idag..
Men nu först ska jag ta tag i lite skolarbete.. Here we go!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0