Ingen sovmorgon...

Blev väckt imorse strax innan sju, det var telefonen som ringde. De behövde en vikarie på fluxen idag, så jag trippade upp, slängde på mig nå kläder och gick till jobbet. Hade planer på att sova riktigt länge idag. Var varken rätt så länge igår. Men har ändå känt mig ganska pigg idag måste jag säga! Tagit mig en liten pn nu på eftermiddagen efter jobbet. Så nu är jag på topp igen!

Blir även jobb imorgon, en kort tur, 7-13. Härligt! Sedan får man se vad som händer!

Hade tänkt börja lite smått med psykologin nu, det närmar sig tentan. Sjukt otaggad och omotiverad att börja. Men har väl inget annat väl. Det är bara att bita sig i läppen och köra på. En kaffekopp, nån chokladbit. Ja, det kanske kan funka. Hjärnan kanske kan återväckas efter denna skolfria period (sedan 22/12). 7 hela dagar utan att jag ens har öppnat böckerna, skämmas eller njuta. Både och. Härligt att ha fått vila från skolan ett tag, men desto mer att göra sedan.. Huh. Ekvationen går aldrig ihop. Undra på det.


Ibland känns allt bara så jäkla tungt. Ingenting känns vara på plats, det bara flyter runt runt... utan att fasta någonstans. Andra gånger känns allt toppen. Andra gånger vill man bara gå och lägga sig. Förvirrande. ibland orkar man bara inte.

SOME people WANT IT TO HAPPEN,
some WISH IT WOULD happen
OTHERS MAKE it happen.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0