Julhelgen

Nu har julen passerat, och fort har det gått! Har jobabt hela julhelgen, julafton, juldagen, annandagen och idag. Bra med cash, många timmar inbringade under denna helg. Inte helt fel.
Var ut på sparta på juldagen, hade så sjukt kul! Träffade lite gamla klasskompisar och lite nytt folk. Mycket mycket trevligt. Sedan gick jag och Alice hemt till mig och sov. Annandagen blev en lugn historia, vi såg riktigt länge, åt god frukost, promenerade ett bra tag. Sedan jobbade jag på kvällen. Kan säga att den dagen passerade snabbt!

Jag känner mig ändå nöjd med julhelgen, trots att jag har jobbat hela.

Idag har jag haft en långkväll, 13-21.30. Men den har gått otroligt snabbt ändå måste jag säga. Tycker det är så härligt att jobba med gamla människor. Dem förstår jag mig hyffsat bra på.. Har provat jobba på dagis/fritids/förskola också, inte riktigt min grej. Men ju mer jag har jobbat med barn desto bättre har det känts. Är väl en vanesak antar jag.

Imorgon ska jag ut och gå med Alice på förmiddagen, sedan blir det lunch på Café storgatan vid 13-tiden med några vänner. Efter det ska jag hälsa på min far och på kvällen har jag träning. Har även en del andra ärenden jag måste ta tag i imorgon också. Gäller bara att komma ihåg dem!

Nae, nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa lite kanske. Lät inte alls som en dum idé.

Hoppas alla ni andra också är nöjda med julen!
Nu är det bara att börja ladda inför nyår.




Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0