När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var

Ikväll har jag tagit mig en kvällsprommis med ett stopp hos min mor. Drack en kopp te, pratade lite och kikade på tv! Mycket trevligt. Sedan traskade jag vidare hemåt.
Här hemma har jag kvällsfikat lite och nu så ska jag nog lägga mig och läsa lite. Hade funderat på att skriva lite mer på skolarbetet, men det tror jag bestämt får vänta tills imorgon på morgon, då hade jag tänkt hinna skriva och läsa lite innan jag och min mor åker till stan. Vet egentligen inte om vi ska har något speciellt att inhandla, men trevligt ska de då bli!

Jag håller på att läsa Jessica Andersson självbiografi, mycket lättläst bok. Men bra är den! Tänk att ho kan vara så stark trots den barndom och uppväxt hon har haft. Det tycker jag att hon gör otroligt bra! Tror inte heller det är så många som vet hur hon egentligen har haft det. Men det är ju som sagt hennes egna tankar, intryck och upplevelser om vad som har hänt. Läsvärd? Absolut!
Ändå bättre är ju att det är en kursbok. Vi fick välja mellan att jäsa Jessicas bok eller Morgan Allings bok. Jag valde ju som sagt Jessicas, men jag tror nog att jag ska läsa Morgans sen också! Intressant med självbiografier!

 


Kommentera gärna!
Postat av: Alice

läs Patrik Sjöbergs bok! :) DEN är bra !!

2011-12-17 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0