prinsessan på ärten

Inatt har jag haft en prinsessan på ärten sömn. Har inte alls sovit så speciellt bra. Ytligt. Kunde dessutom knappt somna då jag gick och la mig fastän jag var hur trött som helst... Nacken känns då inte heller bättre. Gör ont då jag böjer huvudet bakåt och på "sidorna" om nacken. Hoppas på att det blir bättre till sen! Har inte tid med sådanahär krämpor. Nog vet jag att jag kan ha bättre saker för mig!

Idag har jag i alla fall seminarie i krispsyykologi, heeela långa eftermiddagen, 13-16.15. Känner mig inte speciellt taggad, men det blir skönt att ha det gjort i alla fall.
Imorgon är det endast eget plugg, hade då tänkt läsa lite mer till seminariet som är på torsdag, då handlar det om socialpsykologi. Det känner jag mig aningen mer taggad inför, då ska vi diskutera Jessica Anderssons bok.
Hade tänkt sitta hemma hos min mor idag och ha seminariet, måste ändå skriva ut lite. OCH hon skulle ta fram lite julskinka som jag kunde bräcka på. Finns viss risk (läs stor) att jag kommer bräcka skinkan och ha den på smörgår och till det en stor kopp varm choklad. Ja. Bra plan, Ida!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0