skola, shopping, flygande bilar??

Idag har jag varit till stan med min mor. Hittade mig en ny tröja, jeans, en liten byrå till mina smycken, kanel och bregott (x-tra pris med shop express, 15 kronnor!). Det blev en full dag idag. Vi åkte 9.20 och var hemma kring 16 igen. Men oj så mycket folk det var på stan, helt otroligt! Tog en evighet innan vi ens hittade oss en parkeringplats att landa på (ja! mammas bil flyger ibland, och ibland kan den även bli en monstertruck! så man bara kan köra över alla andra bilar, typ när det är långa köer eller då det går allmänt sakta bara).
Innan vi åkte i morse hann jag göra lite skola.. Tror jag är ganska bra i fas med mina arbeten nu faktiskt. Känner mig ganska lugn. Gjorde ett "stress-test" en gång, fick precis på undre gränsen till lägsta stressnivån, min dom löd: "du behöver nog lite mer fart och action i ditt liv. Du är lite väl lugn". Hm. När jag tänker efter kan jag nästan hålla med om det, oftast i alla fall. Det är lugnt, det ordnar sig på något sätt...

Nu funderar jag på en sak, ska jag koka mig lite kaffe eller ska jag inte... Antagligen.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0