Inte riktigt som planerat...

Jaha. Har varit inställd på seminarie idag klockan 8.15-11.45. Och ja. Självklart är det ju ett eftermiddagspass! Inte förmiddag som jag har varit inställd på!! Min plan var att göra bort detta seminarie nu på morgon för att sedan plugga i eftermiddag. Men nu måste jag slänga om de två göromålen, blir att plugga nu på förmmiddagen och ha seminarie 13.00-16.15 istället. Visst är livet underbart ibland?
Kan inte förstå att det ska vara så svårt att bara få fram en tid. I studiehandledningen står det en tid och i gruppindelningspappret står det en annan tid. What to do? Fuck this.
Nåja. Bara ställa om sig.. Man fan ändå! Jag vart just så lite motiverad till att plugga att jag ligger på minussträcket. Men det är väl bara att göra det ändå. Hade tänkt försöka vara klar med det mesta innan jul. Så jag bara behöver läsa in till tentan sedan i januari (och de två seminarierna vi har då). Dessutom steg jag upp halv sju för att hinna äta frukost i lugn och ro och göra mig klar utan stress. Hade ju tydligen hela förmiddagen på mig, så det var ju onödigt att stiga upp så tidigt då..

Men en sak som är kul, ska få jobba från 24-27/12. Blir bra med cash. Ni kanske inte tycker det låter så kul att jobba över jul, men det spelar faktiskt inte så stor roll. Hade tänkt ge denna jul en bättre chans än de övriga och julpynta massor, göra pepparkakshus, baka osv för att få de rätta julkänslorna.. Men det enda som har kommit upp är två tomtar, några porslins-svamapar, en jul älg/ren och en ljusstake. Längre än så jag inte kommit mig. Och antagligen så är det stopp här. Det är julafton nästa vecka.. Mina julkänslor finns inte riktigt ännu...



Ajja,nu är det väl bäst att jag tar tag i mitt pluggande.


Kommentera gärna!
Postat av: Alice

Men Ida, du ska ju vara med mig, då ska vi ha julkänsla!! :) en vecka kvar och det kommer gå hur fort som helst :D kramar

2011-12-15 @ 09:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0