värsta vurpan i världshistoren

På väg till stället jag skulle skriva min tenta så drog jag den värsta vurpan i världshistorien.
Snö och is vs. Ida: 1-0.
Men jag överlevde som tur var, men det var fan nära att jag inte gjorde det. Det vart en baklängesvurpa, landade på rumpan, tog emot mig med handleden. Men jag känner mig ändå ganska fit for fight. Finns risk att jag kommer bli blå senare. Har väldigt lätt att få blåmärken. Den räcker med att någon tittar lite hårt på mig, då blossar det upp en blåmärke. Märlkligt de där. Kommer inte ihåg sist jag var helt utan blåmärken. Ibland räcker det till och med med att jag sitter på mina knän, då brukar de bli lite blå, för så vitt jag vet går jag inte och slår mina knän i allt jag ser.

Tentan kändes bra, bara hoppas att min känsla och resulatet stämmer överrens. Förra gången kom det ut provsvar redan samma dag i mitt "klassrum" på internet. Hoppas det gör det denna gång också. Har skrivit av alla mina svar så jag kan checka av på en gång och veta om det blir till att göra om den igen eller om jag kan lägga den bakom mig. Hoppas på det sistnämnda.

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe och efter det ska jag ge mig in i psykologins värld ett tag, hade tänkt läsa igenom krispsykologin idag. Det är nämligen det som jag kommer att ha seminare på imorgon. Hurry up!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0