A little cup of tea my dear

Idag har jag varit i full gång hela dagen! Första dagen på praktiken, kändes bra och var riktigt kul! Ser fram emot de fyra närmsta veckorna då jag ska vara en sucker för ny kunskap. Har hunnit med mycket idag och kommer hinna med så enormt mycket mer under mina fyra veckor som är kvar.

Efter praktiken gick jag hem och käkade. Sedan var det bara att he sig iväg igen, dags för styrelsemöte! I Mars kommer det förhoppningsvis hända något rikigt kul i lilla Älvsbyn, närmare bestämt 3:e Mars. Håll ögon och öron öppna för jag tänkter inte avslöja något nu! Men möjligtvis närmare helgen...

Har just ätit en enormt god smörgås med ingefära, kalkonmortadella och päronskivor. Avnjuter nu min lilla kopp med te. Kanske jag läser lite innan jag stänger mina ögonlock för natten. .. Om jag orkar vara nyttig!?

Den absolut bästa te-muggen i världshistorien!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0