A new day with new opportunities.

Idag är ny en ny dag och förväntningarna är stora!
Jag har just ätit min frukost, smoothie på päron, jordgubbar, kanel, cocos, ingefära, mjölk och fil toppad med lite honung. Till det har jag ätit smörgås med brieost och skinka.. Tror att jag måste till och köpa mig en hårdost i alla fall, vettefan hur bra det är att äta brie på smörgåsen istället för hårdost. Min plan gick inte som planerat.
Men nu är jag då mätt i alla fall! Dock verkar min mage väldigt pratsam, måntro om jag har ätit lite för mycket och lite för snabbt. Mycket troligt. Men gott var det!

Ikväll har jag en plan på att träna lite. Hade vilodag igår. Mina lår börjar kännas ganska humana för tillfället, de börjar vara mer samarbetsvilliga än vad de tidigare har varit. Tidigare har de mest gjort ont och strejkat.

Känns väldigt lustigt att jag inte börjar förrän vid åtta.. Jag känner en inre stress nu då klockan snart är sju. Det är som att min inbyggda klocka säger att jag ska skynda mig och att jag är alldeles sen. Men det är väl bara att vänja sig, jag ska ha det på detta vis i fyra veckor nu, så nog tror jag att min klocka ger med sig till slut.
Om jag känner mig rätt i detta läge så kommer jag att vara tvungen att hasta till jobbet i slutändan, ttots att det är en timme tills jag ska vara där. Nu har jag mycket tid och kan ta det lugnt, men nog fan kommer jag se till att tiden ör knapp i slutet. Alltid alltid är det så.
I vissa fall tror jag det är omöjligt att lära en gammal hund (jag, 20 bast GAMMAL) nya konster. Det sitter liksom etsat i huvudet, i kroppen, att såhär ska det vara. Punkt.

Ska börja göra mig klar nu. Det blir en full dag idag också.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0