Even if I'm mad at you and don't understand how you are thinking, you've helped me. But I don't think you know that.

Har nu hunnit duscha och äta lite kvällsfika efter träningen :) Gjorde smoothie med mjölk, äpple, kanel och honung. Muuuumisch i magen!
Träningen gick bra ikväll, men jag tror att både jag och Micke var slagna hjältar i slutet. Tror inte riktigt att det vart helhjärtat på slutet, om än man ville så fanns inte riktigt trycket och energin där. Men nu är det bara till och ladda upp inför onsdagen, då är det dags igen!

Ska alldeles snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon och så jag är alert hela dagen. Börjar min fyra veckor långa praktik på vårdcentralen här i Älvsbyn imorgon. Ska bli riktigt kul! Kommer säkert att få lära mig mycket nytt!


Åja. Sov gott! det har då jag tänkt göra.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0