It's a new dawn. It's a new day. It's a new life. For me. And I'm feeling good

God morgon!
Det är mörkt ute, alldeles kolsvart. Sitter med min frukost. Jag älskar frukostar! Men tyvärr händer det allt för ofta att jag äter alldeles för mycket, men det är ju så gott! Idag har jag ätit 2 smörgåsar med skinka och äpple, en tallrik tomtegröt och druckit en kopp te.

Lyckades ta migg upp ur sängen i morse. Wow. Förra veckan försov jag mig.. två gånger... av två möjliga. Eller, jag tror nog att "försovning" kan tolkas olika. Jag hann med bussen som planerat, men jag lyckades sova en timme längre än vad som var tänkt. Så det blev en aning stressigt. Det är vad JAG kallar att försova sig.
Shit happens..

Känner mig riktigt taggad och förväntansfull inför dagen!

 

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0