It's okay, truly! I promise you!

Ikväll har jag gjort det roligaste i hela vida världen, betalat räkningar. Som den Ida Von Anka jag är hade jag gärna kunnat bo i ett tält, kanske under en stubbe eller i en grotta. Äta kottar, kåda, myror, mossa.
Alla mina små söta, underbara och vackra slantar bara flaxar i väg i all världens fart, åt alla håll. Jag hinner inte fånga dem, hade jag haft en åskvigg 2000(?) hade jag kanske hunnit med. Eller om jag var Edward Cullen i Twilight, kanske...
Hah, nae. Nu flaxade jag själv iväg en hel del.. Men räkningar är inte kul! Inget flaxande med dem, endast blodigt allvar och utslagan tänder.
Men nu är det i alla fall en månad kvar tills jag behöver betala räkningar nästa gång. Det kan vi hurra lite för. HURRA! Så, nu känns det lite bättre. För stunden.

På tal om Edward Cullen, hade ju varit grymt att få se den nya twilight-filmen som har kommit. Någon som är sugen? Har inget emot att bli bjuden, absolut inte. Om du känner du väldigt välfigt gärna vill bjuda på bio så tackar jag antagligen inte nej. Annars får jag kanske gå och se den ändå! Men att bli bjuden är ju aldrig fel. aldrig.








Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0