Let's try it again!

Skärpning!
Kom igen nu! Du kan bättre än så här. Nej, inte denna gång och det får jag vara nöjd med.

Fick tillbaka ett tentaresultat igår, fick VG på omvårdnadshandlingar. Så jag är nöjd! Dock är den mer kritiska tentan kvar, allmän farmakologi, läkemedelsräkning, vätske-pH balans, elektrolyter, smärtfysiologi, njurfysiologi.. Fuck. Om jag klarade hela tentan (G), så vette fan vad jag ska hitta på. Just nu känns det så otroligt att jag skulle kunna göra vad som helst som det står G i resultatet.. Hoppas vi inte behöver vänta så länge till på det resultatet.. Skulle vara skönt att veta om man var tvungen att börja plugga på någon del inför omtenta..
Den som väntar får se!

Nu är det dags att göra sig klar för dagen!




Kommentera gärna!
Postat av: Mamma

GRATTIS

2011-11-10 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0