Today.

Dagens frukost: fil, banan, cocoflingor, kanel, linfrön, boveteflingor, honung. +lite brieost att smaska på.
Dagens planer: Praktik, banken, äta, träna.
Dagens lunnch: Kan hända att det blir palt.
Dagens sämsta lista: Denna.

Äh. Gjorde ett tappert försök till en bra lista på "dagens". Men min fantasi tog slut. Väldigt snabbt.
Idag blir det nog en kortare dag på praktiken, min handleldare ska slutade tidigare och jag ska iväg på banken, passade utmärkt. Får se om det kanske blir praktik på fredag då också. Vi ska praktisera 30 tim/vecka.

Nae, nu är det bäst att jag börjar göra mig i ordning för dagen. Igår blev det, precis som jag sa, aningen stressigt..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0