Utan passion har du inte energi, utan energi har du ingenting.

My godness, vad har jag nu gett mig in på? Hoho. Men det är bara försöka hålla ut. Ett steg i min egen utveckling på de ställen där jag känner mig svag. Kämpa. Det kommer att gå. Le och se glad ut, det är kul. Du fixar det. Lite pepp till mig själv. Vet precis vart jag är svag och man behöver möta sina farhågor för att komma över dem. Jag är ett (flera) steg på vägen. Vägen är lång, men jag kommer att nå mitt mål. Finally.

Fan, tror det är någon som röker inne i någon lägenhet i min trappuppgång, eller kanske till och med I trappuppgången. Tycker det luktar jäkla skit i köket.. och jag röker INTE!. UÄEH! Det måste vara så att det kommer genom köksfläkten? Finns ett ständigt drag där.. Huh, hatar denna lukt. Blä!

Ikväll blir det stuffa! Sak vara där som hjälpledare. Brukar vara ganska kul faktiskt. Kom på att jag, detta år, har ett eget 10-års jubileum på stuffa. Wow. Extra poängutdelning till mig för det.. Hah. Lite kul ändå...

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0