Upp som en sol och ned som en pannkaka.

Det har varit dåligt med uppdateringar i helgen. Men jag har haft lite andra saker för mig!

På fredag hade jag praktik, sedan stylade jag min mor då hon skulle iväg på festligheter, sedan gick jag hem, bytte om för att fara och träna med John och Niklas. Huh. Mina små-ben och deras långa älg-ben... Men vafan, det var kul, det var härligt. Ett bra pass! Vi körde intervaller och lite vanlig jogging. Då det var klart var det hem, duscha och göra sig klar för stuffa. Efter stuffat ska jag erkänna att jag kände mig aningen sliten. Blev en hyfsat tidig kväll.

Igår tog jag en välförtjänt och behövlig sovmorgon. Lullade på lite hemma, plockade, städade, diskade.. Sedan kom Micke och Erik. Vi hade lite förfest här och sedan drog vi iväg till Frida. Det blev en bra kväll. somnade vid halv fyra i morse. Vaknade strax efter nio och pigg som en lärka.
Jag mår oförskämt bra idag efter gårdagen. Har varit igång heeela dagen. Hunnit med mycket och klockan är bara strax efter tre nu. Känns som att den borde vara minst runt sju...
Har dock inte tagit några bilder från helgen..

Ikväll vankas träning. Får hoppas att min pigghet håller i sig tills jag ska gå och lägga mig ikväll.


Livet är kort, kör hårt!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0