My own home. My own sweet, sweet home.

Detta är min lägenhet, 40.6 kvm. Jag stortrivs. Det mesta är på plats. Men inte allt.. Små-pyssel och fix behövs.
Men i denna stund får det duga.
Mitt hem.
Enskilt kök med matplats, sovalkov, badkar (och handduksvärmare! lyx!), balkong...

Har tänt en massa öjus ikväll och sett på idol med Christoffer. Vi har även ätit en enormt god krusbärs-smulpaj med vaniljvisp samtidigt som vi har kollat på idol. Fredags-lyx. Trevligt sällskap och gott.
Kan man få en bättre snart på helgen?



Kommentera gärna!
Postat av: Emma

Vad fint du har det! :) Det ser ut som att det är ungefär samma planlösning som i min nya lägenhet :)

2011-11-05 @ 11:55:32
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Jessika - Mamma till Milton ♥

Men så fint det är! Ser mycket större ut än vad det är! Bra planlösning verkar det också vara :)

2011-11-07 @ 06:46:23
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0