Allt ordnar sig. Det kanske inte blir som har varit, men det kommer att ordna sig.

Har just sett Irene Huss - tystnadens cirkel med Samuel :) Den var rikigt bra och spännande.. Men slutet gillade vi inte. Den slutade precis så som en film inte får sluta! Man hoppas bara på en fortsättning, för jag kan nog inte kalla hennes fall för löst. Men helt klart en sevärd film! Absolut! Dock tycker jag att alla filmer med Irene Huss är bra! Rekomenderar!


Har hunnit vara och tända ljus i minneslunden för morfar i eftermiddag. Det är så himla mysigt och vackert med alla ljus som lyser upp kyrkogårdarna. Otroligt läckert.
Blev bjuden på middag hos min far idag. Han, jag, Viveka och hennes son och hans åt tillsammans. Det blev lax på saltbädd med potatismos och romsås. Så underbart gott!! Jag älskar fisk! Sedan hade Viveka gjort en jättegod äppelkaka till efterrätt. Kan säga att jag var ordentligt mätt efter den middagen.
Vid halv fem kom min mor och hämtade mig, då for vi på högtidsgudstjänsten. De läste upp namnen på alla som har dött i Älvsbyn och de som tillhörde Älvsby församling. Mycket folk.
Sedan åkte jag, min mor och mormor hem till mig och fikade lite. Så jag har haft fullt upp idag, hela dagen!
Har även hunnit med att träna lite. Så skönt att få röra på kroppen (speciellt då det känns som att mina lår har förvandlats till kylskåp efter min springtur igår...). Nu känns de aningen snällare. Men inte är de helt mjuka än.. Lär nog ta ett tag.

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0