It's not easy to accept something you can't understand. I can't stop think, that's make me crazy.

Har varit och hälsat på Sofie en stund på eftermiddagen. Hon har ju två så otroligt söta små kissekatter, de heter Rom och Cola. Klockrent! De är bröder och ska vara uti varandra hela tiden. Såå söta!

Nu har jag hunnit äta middag, blev inget avancerat idag, hittade skinka på halva priset som jag har stekt upp tillsammans med bacon och grönsaker, till det hade jag vitlökssås och inlagda rödbetor. Nu är jag mätt i magen. Sitter nu med en kaffekopp och har hunnit äta lite brieost med honung. Hur gott som helst! Värt att pröva! Dock blir det ännu godare om man har nötter på också, typ valnötter.

Träningen börjar halv åtta ikväll, så nu är det bara att vänta och ladda upp. Hade tänkt kika lite på tv:n kanske.. Om det finns något att se, oftast brukar det ju inte göra det..



See you later aligator!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0