Det är inte lätt när det är svårt.

Äntligen är det snart helg! Dock betyder inte just "helg" så mycket då man pluggar, men det ger ett intryck av att man kan slappa och ta det lugnt.. Dessvärre är det kanske inte vad jag kommer att göra. Hade tänkt försöka plugga in det sista inför tentan på måndag och plugga lite till den som är på torsdag... Jobbigt att man som aldrig riktigt kan slappna av då man har skola att tänka på. Längtar verkligen tills jag har ett jobb att gå till, och sedan då man kommer hem kan man bara släppa allt.. Så grymt skönt! Hade kanske också tänkt försöka fixa det sista här i min lilla lya i helgen.. Men får se om det blir tid över till det..

Har lite planer på hur jag vill göra och inreda.. Men får se hur mycket som blir av!




Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0