Det blir inte alltid som man tänkt sig..

.. Som rubriken säger. Men det är väl det vanliga.
Blir nog ingen utgång på fredag, fick erbjudande om jobb hela helgen (lördag och söndag). På helgerna blir det alltid lite mer timmar, plus att det är ob-tillägg också.. Pengar är ju alltid bra att ha. Ida von Anka.
Min syster och hennes sambo hade suttit och kollat på ett program där folk hade samlat ihop en hel hög med kuponger. Sedan när de handlade för/med dem så blev företagen skyldiga dem pengar istället. På något vis hade de börjat tänka på mig då. Kan inte förstå varför.. Eller kan jag?



Dagens tenta. Ja, vad ska man säga om den då. Det gick, eller så gick det inte. Svaret får jag om tre veckor.
Nu gäller det att ladda upp inför nästa tenta, på torsdag..

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0