Sommaren är en enda lång transportsträcka...

Så otroligt underbart att den första snön äntligen har kommit! Jag var tvungen att gå ut efter frukosten för att njuta lite! Luften känns så ren och fräsh! Det blev en lite längre promenad än vad jag egentligen hade tänkt. Men så skönt det var! Det behövdes verkligen! Älskar vinter, älskar snö, älskar kylan, älskar mörkret... Sommaren är en enda stor transportsträcka till vinterhalvåret.. Men nu börjar vi äntligen närma oss!
Fick riktiga vår-känslor då jag var ute. Fick en känsla av att stå ute på en sjö i fjällen och blicka ut över den vackra naturen.. Precis då det har börjat bli lite varmare på våren, faller lite snö från himlen.. Oj, som jag LÄNGTAR! Finns det något bättre? Nej. Inte i min värld i alla fall.





Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0