Tomorrow. Time-out. For a few days.

Imorgon är det sista tentan för denna läsperiod. Så himla skönt att stänga av hjärnan ett tag. Kommer att blinka off, lysa rött och säga error. Efter morgondagens tenta är det ingen idé att någon vill ha råd eller prata om något viktigt med mig, min hjärna = off.
Hoppas på att tentan går som den ska imorgon. Önskar mig rätt frågor, att jag har pluggat på rätt saker och att dagen imorgon är min dag. Då vet du!

Till veckan ska vi börja en ny kurs, miljö och prevention. I den ingår 4 veckors praktik. Så himla skoj! Dock kommer det säkert att bli en hel del plugg utanför det också, men så värt!

Egentligen borde jag sitta och försöka göra några sista kraftansträngningar att få in lite mer kunskap i hjärnan. Men på något vis hamnar man alltid uti allt annat när det är Tenta-P. Hur kan det komma sig?

Kommentera gärna!
Postat av: Emma

Lycka till på tentan! :)

2011-10-26 @ 15:19:25
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0