Well, I feel sorry for you. I don't think you understand what you've done..

Har varit en bra dag idag. Haft ett riktigt bra seminarium på skolan! Tog i princip hela förmiddagen. Då seminariet var klart åt jag min lunch och sedan satte jag mig och väntade på bussen.. Jag väntade och väntade och väntade.. Tiden går aldrig så sakta som då man väntar. Men nu är jag hemma och har hunnit äta middag. Hade nästan tänkt unna mig en skolfri kväll ikväll. Alla inlämningar och seminarier är gjorda.. Bara venprovtagning imorgon och sedan är det tentorna kvar.
Får se vad man ska hitta på ikväll.. Hade varit härligt att fara och träna! Men jag är lite snuvig.. Så jag vet inte. Känns nästan bättre att vänta tills man är helt frisk och kan köra på ordentligt! Tål att funderas på...



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0