Why Didn’t I Just Walk Away? Oh Right, Because I’m An Idiot.

Idag har jag varit heeela långa dagen i Luleå.. Men snart så är det klart för ett tag i alla fall! Imorgon har vi de två sista seminarierna i dessa kurser och på torsdag ska vi börja med venprover! Ska bli grymt spännande! Säkert inte så svårt som det verkar, hur som helst ska det bli kul i alla fall! Efter denna vecka är det bara tentaplugg som väntar.. Oj, så skönt att kunna koncentrera sig lite mer på "en" sak ett tag. Har varit ganska fullt upp med inlämningar, inneveckor, VFU och annat...

Till helgen blir det en IKEA tripp. Ska köpa mig en säng, matbord och stolar, en soffa, soffpall, garderob och ett skrivbord. Sedan brukar det ju alltid tillkomma lite mer smått och gott! Hoppas ju och håller tummarna på att jag får flytta in  min nya lägenhet till helgen. Har ju fått upp mitt namn på dörren! Så det närmar sig nog. Längtar sååå  mycket!

Nu blir det till att ordna lite inför seminarierna imorgon, och sedan en varm och skön dusch!


Touch me
Take me to that other place
Teach me
I know I'm not a hopeless case

See the world in green and blue

See China right in front of you
See the canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the Bedouin fires at night
See the oil fields at first light
And see the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colors came out

It was a beautiful day

Don't let it get away
Beautiful day

-U2

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0