Ända fram till stjärnstopp!

Jag har hamnat på latsidan då det gäller bloggen.. Ska försöka bättra mig!
Har gjort min första vecka på rättspsyk. Mycket intressant och mycket att ta in! Många funderingar och tankar dyker upp under tiden. Det är verkligen inte lätt för alla.. Jag är verkligen glad att jag har det så bra som jag har det, underbara vänner, familj och pojkvän. Jag känner mig trygg. Det är svårt att tänka sig in den situationen som patienerna jag möter befinner sig i. Otroligt otroligt svårt. Jag har pratat med några av dem, det ger en liten annan bild av livet. Det är tufft, många hamnar ute i dikeskanten av livet, men så kan det komma en någon som bogserar upp från diket, leder en på rätt väg. Sedan kanske man hamnar hos någon som måste laga, Vissa fall är helt klart klurigare än andra. Men jag tror allt går att fixa, kanske blir det inte alltid helt bra. Men det finns hopp, och jag känner det. En mycket intressant och givande praktik har jag framför mig!
 
I helgen har jag hjälpt Viktor i bussen! Det går framåt! Kul när det börjar märkas skillnad! Vi har även hunnit på gymmet några svängar, skönt att det börjar tas upp igen, vi har verkligen haft en svacka ett tag nu...

Vi har även hunnit klä granen! Sjukt fin gran med massor av glitter! Har nog aldrig skådat vackrare gran i mina dar! ;)
 
 
Nu ska jag packa ihop allt till imorgon, ska till Piteå och Anneli imorgon efter praktiken, vi ska plugga tillsammans och sedan ska jag sova över där! :)
 
Viktor har i sedvanlig ordning gett sig av till Kaunisvaaraa för en jobbarvecka, men sedan ska han vara ledig och hemma under jul/nyår! MYS! Synd bara att jag ska jobba som attan...
Viktor är bäst.
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0