borta borta borta. VAR ÄR DU?!?!!!??#&%

Viiiilken jävla dag alltså. The plånka is GONE!!!
Huvva. Jävla helvete. Men det är väl bara gilla läget. Alla slantar är i alla fall kvar på kontot. Tur det i alla fall. Nu håller jag bara tummarna för att det är någon vänlig själ som har hittat den och har hjärta att lämna den till polisen så jag får alla mina kort/pengar/kvitton/annat skit i  som fanns i plånkan tillbaka. Har i alla fall spärrat bankkortet och beställt ett nytt, anmält mitt körtkort som bortttappat/stulet så jag får en blankett för ansökan om nytt körkort. God damn it. Detta var ju inte vad jag hade planerat. Önskar till tusen miljarder att jag får ett samtal imorgon där en röst berättar att de har min plånka i tryggt förvar och att jag kan komma och hämta den på studs! Då tar jag racerbilen och styr den mot the plånka. Come home to mamá!
 
Annars är det väl bra. Sovit hos Anneli natten till idag, skönt var det. Vi har surrat om ditt och datt och om den kommande tentan imorgon. Pennan är inte vässad då har jag haft fullt sjå med att tänka på min stackars lilla plånka... Huuuuh! :(

Dock hade jag något fint i min postlåda då jag kom hem idag! Det förgyllde min dag! Precis idag då jag behövde det som mest! Känns bra att veta att jag finns i någons tankar! :)
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0