Damn shit.

Har varit och skrivit tenta på morgon, gick antagligen helt jävla skit-kasst. Why not känner jag? Huuuh. Kände mig inte alls pepp eller sugen på att skriva tenta idag, eller, gör man någonsin det? -Jag tror icket det...
 
Har förresten sovit riktigt kasst inatt, har drömt en hel massa, och inget i drömmen gick bra. Jag drömde att vi skulle ha nån fest för någon som fyllde år, så vi hyrde ett hus, eldade i en kamin, men det var inge bra, för det blossade upp och jag var bara millimeter från att bli helt bränd av lågorna. Fy, sedan fortsatte det ungefär på samma vis genom hela drömmen. Måste ju ha något att göra med branden som var här i Älvsbyn igår... Familjer som blev utan hem. Usch! Min lilla plånka som är på språng är en prutt i rymden i jämförelse... Men det känns ändå kasst, och det kommer jag nog inte undan. Tänker på de som blev hemlösa igår... Svårt att föreställa sig det. Tappa allt som man äger på en gång... Hemska tanke. Hoppas det löser sig på ett bra sätt för er!!
I och med min dåliga sömn i natt känner jag mig heltrött, som en björn som har missat att gå i ide... Ska nog gå och vila ett tag, sedan måste jag sätta igång med lite plugg igen. hoho...
 
Åh, just det.. Skotta måste jag ju också göra...
 
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0