Jag ser på dig och du ser på mig.

I fredags var jag och Viktor och simmade några längder på badhuset, härligt! Jag gillar att simma! Sedan for vi till Nybyn och såg En resa till Phuket med Viktors mamma, åt chips med dipp och drack julmust.
 
På lördagen var jag en sväng till storheden med Alice och sedan julpyntade jag lite här hemma! Ganska mysigt måste jag säga! :) Sedan på kvällen var vi till Kåbdalis och åt middag. Vi testade nyårsbuffén, till förrätt var det Ruccolasallad, getost, rödbetor och pinjenötter, till varmrätt var det potatismos med tryffel, ankbröst och nån lite stjälk grönt och till efterrätt fick jag tre olika sorbeér/glass eftersom jag inte tålde den egentliga efterrätten som var cheesecake med grädde och nå mer.. :) Det var väldigt god mat och det blev en riktigt trevlig kväll!
Igår jobbade jag, hade en delad tur på hemtjänsten, Mysigt att träffa alla gamla, jag hinner sakna dem mellan varven jag jobbar!
 
Fina Viktor! :)
 
Varmrätten: Ankbröst med potatismos! :)
 
Idag har jag haft praktik, sista veckan på med Ugglans sköterskor. Nästa vecka befinner jag mig på rättpsyk i Öjebyn!
Måste ordna till min uppsats som ska in på fredag. Suck.. Nåja. Det är väl bara bita i det sura äpplet, dölja grimasen och kämpa vidare...
 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0