3,6 kilo ost!

Kom och tänka på en sak, tidigare har jag nämnt mitt behov av ost.. Eller hur mycket ost jag faktiskt käkar.. Efter jul köpte jag två jul-edamer alá 1,8kg styck hem till mig (extrapris!! vad gör man?!?).. Ehum, måste erkänna en sak.. Dessa 3,6kg ost är faktiskt slut och har varit det ett tag.. Fuck. Jag har alltså ätit upp all denna ost på cirka en månad.. Jag tror det är något fel på mig.. Oh my god..

Fick förresten ett lustigt MMS igår då jag var på zumban från ett okänt nummer.. Det var en enorm svarthyad man med en ennu mer enorm snopp... Vilket skämt alltså.. Men brydde mig inte mer om det. Ikväll ringde det en man/kille från detta nummer och ursäktade att jag hade fått denna bild, det var visst några av hans jobbkamrater som hade tänkt vara skojiga.. och då hamnade bilden hos mig. Vet inte ens vem denna människa är, och hur fasen hade de lyckats knappra in just mitt nummer??!? Haha, men han lät då att skämmas då han pratade, stackare...

Nae, nu är det bäst att jag går och knyter mig. En ny dag väntar imorgon.. Med allt vad det innebär..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0