... and I'm feeling good...

Seppo flyttade hem igen i måndags, så nu är jag all alone igen. Saknar ju den knäppisen ändå! Han är ju för söt ändå, trots att han lider av hjärnspöken och är allmänt knäpp ibland.. Men världens sötaste!

Igår fixade jag och min mor det sista i min sovalkov, eller som jag kallar det, mitt sovrum. Fixade en "sänggavel", skruvade upp lite hyllor och så. Blev superduperfint! Hade tänkt visa nån bild på resultatet, men min kamera tycker att det var för lite ström kvar.. Så det får bli en annan gång!

Idag har jag hunnit med föreläsning på förmiddagen, promenad med Josefina på eftermiddagen, precis innan det började snöa - det kallas för tajming och sedan har min far varit förbi och fikat lite! Mys!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0