Bra jäkla vecka

Nu var det länge sedan jag skrev något.. Har bara inte haft lust och tid.. Eller tid har det nog funnits.. Men inte orken.
Tänkte i alla fall uppdatera läget!

Förra veckan vann jag ett presentkort på Vårdväskan, sjukt kul! De har lite olika "sjuksköterske-prylar". 300 kronor. Så lite fick jag ju i alla fall. Slängde iväg en beställning igår, så sakerna borde komma imorgon. Som jag längtar. Ska bli kul att packa upp då paketet kommer! Kanske slänger in en bild på vad jag har handlat mig också.

Har även fått min jäkla-skit rapport GODKÄND. Ännu en sak som är ur världen. Idag fick jag veta att jag fick VG på utvecklingspsykolgin, "gubbarna och deras teorier" som jag brukar kalla det. Helt otroligt. Hade egentligen tänkt börja läsa lite för omtenta. U.n.d.e.r.b.a.r.t. Nu väntar bara resultat från socialpsykolgin.. Borde komma idag eller imorgon.... hojja! Spännande! Hypertension, det är ordet då man ska kolla resultat... Ho ho...

Har jobbat som förskoleklass-fröken några dagar också.. Så underbart söta barn! Imorgon blir det hemtjänsten. Från ung till gammal. Tänk vilka erfarenheter man får sig!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0