Candy girl

I veckan har de billigt lösviktsgodis på ICA, igår var dagen då jag skulle handla. Alltså, lyckades handla EXAKT ett kilo. 1000 gram, inte mer och inte mindre. Så jäkla bra jag var på att plocka ihop godiset. Helt sjukt. Haha.
Mia var här och hälsade på igårkväll, vi drack te, åt godis och surrade massor. Så himla kul det var! Men jag vet inte om min mage tyckte det var lika kul med allt godis.. Finns det ett halvt kilo kvar nu så är det bra.. Men jag tvivlar ju starkt. Dock hade jag laddat för denna godispåse länge.. Igår var det bara rätt dag. Så JÄKLA GOTT!!!

I eftermiddag ska vi åka upp ett gäng till vuogga och sova en natt för att sedan fortsätta till Fauske. Jag ska nämligen vara lagledare på en "för-vm" tävling. Så himla kul. Kommer att bli grymt!

Nu sitter jag med kaffekoppen och min smörgås i högsta hugg, ska återgå till det nu!



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0