Det går bra nu

Fick resultat på socialpsykologi-tentan under förmiddagen idag, fick VG på den delen också. Nöjd tjej!! Meeeen jag känner mig inte sådär hysteriskt glad som jag kunde ha gjort. Jag är bara en sån som inte riktigt gör det. Det är kul med bra betyg, men jag lägger det bakom mig lika snabbt. Kändes ändå inte sådär jätte fränt, men nöjd är jag! Ofc!! Jag önskar bara innerligt att jag uppskattade sådant mer än vad jag gör...
Nu är det bara ladda om inför nästa tenta.. den 17 februari smäller det. Dags att börja se över litterturen ordentligt snart då kanske..

Har i övrigt jobbat idag på hemtjänsten. Älskar "gammel-folke". De är så härliga!

Ikväll ska jag eventuellt vara chaufför till ett partysuget gäng! Blir inte det av så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..

Om någon skulle ha missat att det är lite kyligt ute så kan jag ju berätta det för er en gång till, det är kallt ute idag. Min termometer visade minus 34 då jag gick till jobbet i morse.. Nu är det bara minus 28.. Snart blida och takdropp!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0