Doctor House

Igår var jag och Berra och hälsade på Jessika och Milton. Det var riktigt trevligt. Vi fikade och surrade. Sedan jobbade jag en kväll på hemtjänsten.
Idag har jag suttit och skrvit på förmiddagen, har seminarie imorgon och ska ha klart en rapport till fredag. Det gäller att ligga i! Har även hunnit jobba några timmar idag också. Bra med slantar!

Det har varit riktigt kallt några dagar nu.. Jag känner att mina knän och fötter inte gillar det. Om än jag faktiskt gillar vintern bäst så gör inte min kropp det.. Jag är i lite konflikt med mig själv. Hade varit underbart att vara i ett varmare land nu då det är som kallast, så slipper jag kanske ha ont... Men men, det finns dem som har det värre..

Nu väntar House!!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0