Energi till tusenfemhundra, minst!

Hah, vilken träning det blev ikväll alltså. Vi körde på i två timmar. Mehe. Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men det var nog länge sedan jag skrattat så mycket alltså. Haha. Mina skrattgropar har nog vuxit sig till minst dubbla storleken och jag kommer antagligen att ha träningsvärk i alla skrattmuskler i min kropp imorgon.
Sen kom Micke med en lösning ifall hela världen skulle bli utan ström "sätt Ida på en cykel så får hon skapa energi till hela världen". Vet lixom inte om jag råkade vara extra energisk ikväll eller vad det handlade om. Typ kärnreaktor? Eller duracell-kanin? Äh, det bjuder jag på. Jag ÄR sån. Egentligen.

Sen fick jag veta av en såååå jäkla kul sak ikväll. Taggad taggad taggad! Detta kommer att bli så superduperhimlajätte bra alltså! Yes box! Åhh! Som jag LÄNGTAR! Kan knappt bärga mig tills det sätter igång. Jävla bra alltså!

Har just ätit kvällsfika efter träningen.. Kändes som om jag hade ett stort hål där min mage i vanliga fall brukar finnas.. Men nu har jag fyllt upp hålet, kanske alldeles för snabbt, men det fanns lixom ingen hejd. Men glad är jag för det ändå!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0