FUCK'N AWESOME

Still awake, trots att jag vaknade så sjukt tidigt i morse.. Känner mig mer förkyld nu än vad jag har gjort tidigare idag.. Näsan är täpp.. Men halsen känns ungefär lika.. Usch. Inte har jag tid med att bli sjuk! Nej Nej!!!
Blev hur som helst ingen träning ikväll, sjukdom = vila..Hojja...
Ikväll har jag börjat med lite nya saker som kommer att ta plats i mitt liv, det kommer att bli lärorikt och jag ser mycket fram emot vad som komma skall. Känns superbra! Verkligen!

Funderar starkt på att ta en vaaarm och lång dusch.. eller kanske ett bad. Skulle sitta jävlat underbart. Stackars stackars stackars lilla sjukligen jag.. uh...

Har förresten sytt nya gardiner till mitt kök idag. SÅ JÄVLA FINT DET BLEV! Sjukt nöjd tjej!!



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0