Jokkmokk tur och retur!

Det blev så att jag var chaufför till jokkmokk igår. Vi åkte kring halv sex från älsvbyn, sedan blev det diverse stopp på vägen. Kände mig sjukt hungrig då vi kom till Kåbdalis, så då stannade vi till och käkade där innan vi fortsatte upp till Jokkmokk. Det var en sjukt kall kväll igår, jag tror nästan att helvetet skulle ha kunnat frysa till is.. Helt sjukt! Mina fötter och min näsa. Oh my godness.. Men de fungerar och verkar ha klarat sig bra trots den kalla kvällen igår..
Var hemma igen kring halv två. Gick och la mig på en gång och somnade omedelbart bums.

Blev väckt av min syster vid åtta, "sover du?!?", -Ehm, jaa.... Gick och la mig igen och somnade om.. Det blev inget kalas för min systerdotter idag, aningen kallt.. Det får bli en annan dag helt enkelt.

Som sagt, det är kallt ute idag. Jag var rastlös. Hittade en kupong med ett gratis träningstillfälle så jag gick till gymmet. Så underbart! Love it!

Ikväll är det bowlingfest med dans draget som gäller. Kommer bli superkul! Lekar, mat och bowling. Yes box!

Moster och hennes älsklings flicka! <3


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0