NNM i Fauske

I helgen har jag hängt med till Norge för att vara lagledare till två danspar. Så kul vi har haft! Helt great alltså! Vi åkte vid tre på fredag eftermiddag, stannade och åt på Harrys i Arjeplog. Jag tog kycklingvingar. Mona trodde att jag dog, fick världens hicka för att de var så starka.. Haha. Men gott var det! Sedan sov vi över i Vuogga i mammas barack. Lördag styrde vi kosan mot Fauske och NNM/"för-VM". Mina dansare skötte sig bra, de kom trea och fyra, så jag var en glad lagledare!
På vägen hem stannade vi åter i Arjeplog på Harrys och käkade, tog denna gång ribs. Så gott! Mumma!! Men kladdigt!
Var hemma vid två på natten.. Somnade bums och vaknade ett på söndag. Visste inte att jag kunde sova så länge...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0