Sjukt trevlig kväll!!

Nu är jag hemma från bowling/vuxen-festen med dans draget. Det har varit superkul ikväll! Verkligen super duper kul! Nu sitter jag med lite kvällsfika.. eller kanske nattfika.. innan jag ska gå och lägga mig.. Bara -32,2 nu. Härligt!
Vi träffades allihopa som skulle på festen på galaxen först, med lite lekar, snacks och dricka.. Sedan blev det skoprovning och träning. Middag med diverse tillställlningar. Vilka knäppisar vi har i föreningen, vad jag älskar er!! Sedan blev det bowling, för nästan hela slanten. Andra slanten gick till baren... Hihi.
De två bästa kvinnorna och männen fick mötas i final vid tolvsnåret, jag var en av de bästa kvinnorna. I finalen vann jag och fick försvara mitt titel som kvinnlig bowlingmästare i föreningen. Vi har haft en bowlingkväll tidigare, då blev jag också bowlingmästare. Så himla kul! Haha.

Nu är det en trött tjej som alldeles snart ska krypa ned under täcket! Sova en ljuv natts sömn för att sedan ta tag i morgondagen.

Hoppas ni alla andra också har haft en bra kväll och att ni inte har frysit bort!!!


Kommentera gärna!
Postat av: Alice

Tror du och jag också får ha en bowlingturnering nån gång! börjar bli grymt sugen på att vinna alltså! ;)

2012-02-05 @ 09:09:39
Postat av: Christoffer Berell

Alltid kul att vinna ;)

2012-02-05 @ 20:08:19
URL: http://christofferberell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0