always look on the bright side of life

Känner att jag har varit lite down i mina inlägg idag. Undra på det...
Men nu ska vi väl försöka göra något roligare som avslutning. Man ska väl försöka avsluta på toppen?

Vet inte riktigt vad jag har att säga om denna dag, det blev ingen skomakare och ingen promenad.. Har istället läst och så idag. Jag har nog tyvärr inte blivit så mycket klokare, men kanske något sätter sig efter nattens sömn, då det får sjunka in... hoppas hoppas hoppas... Bara synd att det är så jäkla mycket att trycka in i huvudet, har inte riktigt så mycket plats över för sånt här... Ueäh. Men till sist ska det väl lösa sig antar jag....

Josefina har varit förbi mig på eftermiddagen på lite fika.. eller fika och fika, hon fikar visst inte. Så jag gjorde en fruktsallad och bjöd på istället, och nog var det lika gott, om inte ännu godare!! Har druckit sjukt mycket kaffe idag, tömt en stor termos helt själv plus två koppar nu på kvällen.. Damn it! Men det är ju bara såååå gott! Sitta och smutta på en kaffekopp. Mumma. Finns det så mycket bättre tidsfördriv? Nae. Fikat var då trevligt och vi hann prata en hel del. Det är som kul att vi bor i samma hus, man behöver inte ens gå ut för att vi ska komma till varandra, man behöver bara springa över vinden. Så himla smart alltså! Kan ju gå runt i tofflor om man vill det. Underbart!


Ikväll har vi varit och hämtat mormors gamla tv, så nu står den så fint på min tv-bänk. Min gamla tjock-tv har även den blivit bortforslad ikväll. Moa ville ha den. Så perfekt. Fick en bukett med tulpaner för att jag gav henne den gamla tv:n. Så snällt! Nu står de fint på mitt köksbord och jag väntar med iver på att de ska slå ut! Det kommer se så fint och "vårigt" ut.



Får se hur jag ska göra nu sen ikväll, om jag ska ta och läsa lite mer eller om jag ska gå och lägga mig. Imorgon är det tenta, klockan 9.00. Håll tummarna allt vad ni bara kan! Jag känner mig då lite smått nervös inför den... hujja!



Mina fina tulpan som jag fick!
Kom på att jag ju även har lite nya fina kuddar i soffan!


Kommentera gärna!
Postat av: Alice

Åååh.. tänk om jag också kunde flytta dit då jag kommer hem :D täänk vad kul det skulle bli då! då kunde vi ha värsta tjejkvällarna vi tre och halv 8 hos mig och allt va man kan hitta på!!! vill vill vill!!!

2012-01-11 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0