det gråa blommade

Gårdagen, blev om möjligt, ännu gråare än dagen före det. Känner att jag är inne i en rätt down-period just nu. Blä. Antagligen flera saker som spelar in.. Men nä, sånt har vi inte tid med. Dagen blommade dock upp på eftermiddagen igår. Då blev det en tripp till Piteå, där pluggade jag hela eftermiddagen. Tog sedan bussen hem vid halv sex. Men innan det insåg jag hur grymt hungrig jag var, så jag köpte en hamburgare på sunes. Det var då tamefan den BÄSTA och godaste hamburgaren jag har ätit i hela mitt liv, till och med det glutenfria brödet var tillfredsställande. Lätt att jag kommer att köpa hamburgare där i fram tiden då jag blir sugen på det, och enbart där. Så sjuuuuuuuuuukt god! Nog för att jag var rejält hungrig också.. Men ändå. Så jävla god!!!

Bussen kom till älvsbyn vid halv sju, så jag var väl hemma strax efter det. Då slängde jag bara in alla mina saker, bytte om och drog iväg på träningen. Det gick grymt bra igår! Kanske det finns en liten antydan till attityd i mig, fick i alla fall höra att det blev jävlat perfekt på en av låtarna igår. Så grymt skönt att höra. Det går framåt. Jag har kömpat, jag trampar själv framför spegeln, mitt grundsteg är aningen modifierat sedan tidigare, försöker tänka på mina armar, att ha en jämn och fin "sinus-kurva/puls", göra olika stegvariationer, skapa dynamik, snabbt, sakta... Yes! Igår gick det faktiskt grymt! Ibland i alla fall! Så härligt det var! Träningen kan ju ha gett resultat alltså! yes yes yes!!!
Men nu blir det uppehåll för min och Mickes träning nån vecka, han åker utomlands på fredag och ska vara borta en vecka. Något avundsjuk jag är! Men hoppas de får det trevligt. Jag hade nog tänkt fara och träna själv i alla fall. Spegelträning, here I come!

Har suttit och läst och skrivit lite nu på morgonen i psykologin. Vettetusan om jag är så taggad eller har blivit nå klokare på detta. Allt känns bara som ett enda virrvarr i mitt lilla huvud. Är ganska inställd på en omtenta redan nu, tentan är imorgon. Klarar jag den, ja... Då har ett under skett... och jag tror inte att det är undrens dag imorgon. Tyvärr...

Ikväll ska jag och Sofie förbi Anna-Lena och hälsa på! Så kul det kommer bli! Var alldeles för länge sedan!

Alice: Ställ dig i kö för tusan! DO IT NOW!!! Skulle ju vara U.N.D.E.R.B.A.R.T!!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0