en heeelt vanlig dag..

Sitter med en kaffe och laddar för träningen ikväll. Hoppas det kommer att gå lika bra som förra gången!

Idag fick jag ett otroligt sug att börja träna på gymmet igen, har haft uppehåll sedan oktober eftersom mitt kort gick ut.. har försökt hålla igång lite själv. Men det är ju lite svårt, speciellt då det är vinter. Att jag for ut och sprang igår, ja. Jag ska säga att jag chockade nog mig själv också. Men kände bara att jag behövde ut, vädra lite och så skönt det var!! Egentligen är det ju allra härligast att träna utomhus, men man är ju lite kinkig nu när det är vinter.. Halt, kallt... Vet som inte heller riktigt hur jag ska klä mig för att det ska vara optimalt..
Nae, det tål och tänkas på... Gymkort eller inte..
Och frågan, Vilket gym??

Annars har jag haft en relativt lugn dag idag, pluggat, tvättat, pluggat, käkat... Snart även tränat. En helt vanlig dag med andra ord! Mat, plugg och träning. Ganska standard..

Jag känner även att det snart börjar vara dags för en klippning, mina toppar är inte så jättefina längre. Men kommer inte ihåg hur länge sedan det var jag klippte mig... Men det börjar vara dags i alla fall!!

 


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0