en liten touch!

Laddar upp för ikväll. Hade egentligen tänkt ge mig på ett pass med pump! Men jag ändrade till Zumba då jag såg att det också gick ikväll. Kommer säkert bli grymt kul! Snart blir det nog gymkort också. Behövligt? -ojaa!!! Känns som om hela jag hänger som en vissen blomma, orkar inte hålla upp mig själv. Bara hänger och hänger. En säck potatis som har legat alldeles för länge, knölig och skrumpen.. Nä. Huvva! Men det är ju som fan innan man kommer igång! Hade tänkt mig kanske 2-3 pass per vecka, utöver dansen som är två dagar.
Då jag har tränat styrka tidigare har jag ju känt hur mycket mer kontroll jag har haft på mina kroppsdelar och hur rörelserna blir bättre. Man får ju också mer energi av att träna. Det är också mycket välbehövligt. Jag sitter väl mest hemma i min lilla etta och tittar... Uäh. Huvva.. bara jag tänker på det känns det tragiskt. BLÄ!!!
Har dock varit ute och gått lite, rockat med min ring och sådant. Men jag tror ändå att alla mina muskler har förtvinat. Bortblåsta. Pang. Hittar dem ingenstans.. Men som sagt, nu ska det väl förhoppningsvis bli ändring på det. En tisdag är väl en bra dag att börja ett nytt liv, eller.. Så hårt ska vi nu kanske inte dra det. Samma liv, men med en liten extra touch! Blir bra.

Äsch, ibland är det väl bara så att man känner sig extra mycket ur form. Just nu är det så. Men sådant kan ju bero på något...

Jag slutade ju bita på mina naglar på julafton. Imponerande, desutom hände det helt omedvetet. Jag kom på någon dag innan nyår att jag inte hade bitit på naglarna på flera dagar. Då tänkte jag som så, då är det väl ingen idé att börja om igen?? Lite som Forrest Gump, om har jag sprungit ända hit, varför då stanna? Lika bra att fortsätta..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0